Mitt eget skrivande

Eftersom jag skriver mycket själv, och skriver mer i den här bloggen än min vanliga blogg, så har jag funderat på om jag skulle börja skriva om mitt eget skrivande här. Jag har ju en del project på gång, både böcker och filmidéer. Förmodligen större chans att det händer nåt med böckerna men....
Skriva har alltid varit en stor del av mitt liv och jag har så många idéer. Började skriva på en ny bok(serie?) efter att jag såg City of Bones, och skriver nu på tredje versionen. Har nog aldrig varit så här ambitiös förut. :) Först skriva en del, sen bestämma sig för att ändra ordning och börja om från början och skriva hela, sen skriva om det i ett annat block och sen skriva på datorn. Har fyra block med den här historien, men då är ju två block bara påbörjade. Ska gå igenom den sen en gång till. Men det här är det bästa jag skrivit, och jag hoppas folk ska gilla det lika mycket som jag gör.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0