Fem frågor - utmaning

Jag blev taggad av Författardrömmar att svara på fem frågor.
 
Vem inspierade dig/uppmuntrade dig att börja blogga?
Jag har bloggat ganska länge nu, men haft vanliga bloggar. Bok- och filmblogg funderade jag på att göra en egen när jag började läsa bokbloggar. Jag läser mycket, och ser mycket fillm, så tänkte att det kunde vara kul att ha en blogg om det. Jag skriver också mycket själv, men om det skriver jag än så länge bara om på min andra blogg.
 
Hur väljer du ämnen att blogga om?
Jag skriver om böcker jag läst och både gillat och inte gillat, och filmer jag sett och gillat eller inte. Allt hamnar dock inte på bloggen. Jag försöker också skriva om lite nyheter inom film, men det går llite upp och ner, och skriver då om sånt jag tycker kan vara intressant, och som jag tror andra kan tycka är intressant.
 
Vad vet de flesta inte om dig?
Det blir väl ett tråkigt svar som att jag är både höger- och vänsterhänt, och att jag är både närsynt och översynt.
 
Vilka tre ord beskriver din stil bäst?
Sånt här tycker jag alltid är svårt att svara på. Jag vet inte....
 
Vad tycker du om att göra när du inte bloggar?
Läsa, skriva, lyssna på musik, rida vara med vänner.
 
Egentligen ska man skicka vidare till fem stycken, men nu blir det bara tre.
 
Nilmas Bokhylla
Bokraden
romeoandjuliet
 

Kommentarer
Postat av: [Anna]

Åh tack för taggen nu har jag gjort den :)

2013-09-02 @ 06:56:13
URL: http://bokraden.blogspot.com
Postat av: Carro

Jag tackar också för taggen :)

2013-09-02 @ 18:25:12
URL: http://romeoandjuliet.blogg.se
Postat av: Nilmas Bokhylla

Tack för det! Ska göra den inom kort :)

2013-09-08 @ 17:05:31
URL: http://nilmasbokhylla.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0