"Nya" böcker

Det har varit lite tomt här i bloggen. Får skylla det på att jag tänkt på annat, samt inte riktigt haft samma läslust som tidigare.
I tisdags köpte jag i alla fall ett gäng böcker av en bekant. Det är inga nya böcker direkt, men dom blir ju nya för mig. :) Jag har läst alla när jag var yngre förutom  Wonders syster, och En tuff start. Några har jag haft själv, andra har jag lånat av kompisar.
Började skriva på en galopphistoria för, ja det är nog ett år sen eller nåt sånt, så dom här böckerna blir ju perfekt att läsa för lite fakta och inspiration. :)
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Lisa

SV: Vad jag vet så finns den inte på svenska! (: Får hoppas på att de översätter en någon gång!

2013-05-09 @ 08:56:39
URL: http://bladvandaren.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0