Skyfall

 
 
Igår sågg vi Skyfall. Jag har sett några av dom andra Bondfilmerna, mest dom nyare men också nån av dom gamla. Tycker dom med Pierce Brosnan är ganska bra. Något jag inte kan säga om Skyfall. Jag förstod aldrig riktigt vad den handlade om. Ja, någon från M`s förflutna var ute efter henne, men mer än det förstod jag egentligen inte. Jag vet inte varför Bond jagade den där killen i början. Det var inte så mycket action heller, det var väl mest i början, och sen i slutet.
Vet inte om jag tycker Daniel Craig är så bra heller, då tycker jag bättre om Pierce Brosnan som Bond. Jag gillade dock Ben Wishaw som Q.
Jag kan inte komma ihåg att jag sett filmen förut, men det var ändå en del som jag kände igen, speciellt i slutet, så helt omöjligt är det ju inte, min syster kände också igen en del.. Men eftersom den var så dålig är det kanske inte så konstigt att jag inte kommer ihåg det.

Kommentarer
Postat av: Vicky

Jag har hört lite blandat om filmen. Även om jag inte är något stort Bond-fan så tänkte jag nog se den nu när den kommit på ut på dvd.

2013-02-25 @ 11:09:23
URL: http://bockeretc.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0