Bokbloggsjerka

Det här är min första bokbloggsjerka. Jag hittade den hos Annika . Hon har en jerka varje fredag till måndag, och det här ju då första gången jag är med.
Den här gången ställer hon frågan : Brukar du drabbas av lässvackor ibland och hur gör du i så fall för att ta dig ur dem?
Det händer ibland att jag drabbas av lässvackor och inte alls är sugen på att läsa nåt även om jag egentligen skulle vilja.Ibland beror det på att jag inte har något bra att läsa, eller att jag läser en bok som jag inte riktigt kommit in i, eller så beror det ju ibland också på saker som stress. Har man väldigt stressigt på jobbet, kan man ju hamna i en svacka allmänt.Jag brukar då låta bli att läsa nån bok alls, vilket i perioder blir lite för ofta, för jag älskar ju att läsa. Ibland kan man bryta svackan av att hitta någon riktigt bra bok där man bara vill ha mer och inte vill lägga ifrån sig boken. Såna böcker vill jag ha mer av! :)
     
 
 
 
              
 
 
             
 
  
      

Kommentarer
Postat av: KajsaLisa

Visst är det underbart med sådana böcker, men dom är svåra att rekommendera eftersom vi alla är olika.

2013-02-24 @ 01:38:17
URL: http://kajsalisasblogg.wordpress.com
Postat av: Boktjuven Ingerun

Ja, det gäller att hitta rätt böcker.

2013-02-25 @ 06:40:41
URL: http://www.boktjuven.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0