Nick Jonas gästspelar i Hawaii Five-0

 
 
 
 
 
 
Nick Jonas, från framgångsrika bandet The Jonas Brothers, kommer gästspela i TV-serien Hawaii Five-0. Han kommer att spela en hacker som är involverad i ett fall som 5-0 teamet utreder vars motiv kan vara ännu mer komplicerade än dom misstänker. 
 
"Ingenting gör denna show roligare än att införliva välända, begåvade aktörer som gästskådespelare i vår show", sa exekutiv producent Peter Lenkov. "Vi är alla stolta över att ha Nick Jonas med vi år Ohana."
 
Förutom sin musikkarriär med The Jonas Brothers, har Nick också varit med i flera Broadwaymusikaler som Les Miserable, Beauty and the Beast, Annie Get Your Gun och A Christmas Carol. Han har också spelat huvudrollen i West End produktionen Les Miserable i London och Los Angeles scenproduktionen Hairspray. Han har ockå varit med i TV-serier som Mr Sunshine, Last Man Standing och Smash.
.
 
Jag gillar Nick Jonas, både som musiker, där han har en enorm talang, och som skådespelare, och jag blev väldigt glad när jag såg att han skulle vara med i Hawaii Five-0 som är en av mina favoritserier.

Kommentarer
Postat av: Författardrömmar

Jag följer inte den serien, tittar bara nån gång ibland. Men får nog börja titta så jag inte missar Nick. Han är väldigt talangfull och det blir kul att se honom gästspela i serien :)

2013-08-15 @ 20:07:41
URL: http://forfattardrommar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0