Starstruck

 
 
Jag och min syster hyrde 2 filmer, varav den ena var Starstruck. Vi tillhör ju inte rätt målgrupp egentligen, men har sett den några gånger förut och jag gillar den.
 
Den är ju rätt förutsägbar, men det är en charmig film tycker jag, som på sina ställen är rätt rolig, och man sitter många gånger och småler och ibland skrattar till.
 
Jessicas syster Sara är besatt av artisten och tonårsidolen Christopher Wilde. Och när familjen ska åka och hälsa på systrarnas mormor har hon planerat att vara överallt där Christopher Wilde ska vara, för det är nu hon ska träffa honom. Tror hon i alla fall.Det blir dock Jessica som av en slump stöter ihop med Christoper efter ett framträdande. Eller snarare får en dörr i huvudet. Jessica är till skillnad från sin syster inte alls intresserad av Christopher, men när hon senare får träffa honom igen och följer med honom när han försöker hålla sig undan papparazzi, lär dom känna varandra och blir kära. Men så kommer dom tillbaka till verkligheten

Kommentarer
Postat av: Nilmas Filmhylla

Hehe, det känns inte riktigt som min typ av film :)

2013-04-17 @ 11:13:56
URL: http://nilmasfilmhylla.wordpress.com
Postat av: Elin - Bokparadiset

SV: Ja i boken handlar ju väldigt mycket om deras relation. Hela boken handlar ju om relationer egentligen. Dock har jag inte sett filmen så kan inte riktigt uttala mig om det än!

2013-04-17 @ 15:11:58
URL: http://bokparadis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0