Liebster Blog Award

 
Jag blev väldigt positivt överraskad tidigare idag när jag såg att Bokform gett mig ett Liebster Blog Award. Jag har sett många inlägg om Liebster Blog Award men trodde väl aldrig att jag skulle få ett själv, så det tackar jag så mycket för!
 
 

Vad ville du bli när du var liten?

 

Jag har nog alltid velat bli författare och skådespelare.
När jag var 12 såg jag Rädda Willy, och blev jätteintresserad av indianer, men också väldigt intresserad a valar, och ville i över 12 år bli marinbiolog, men jag är jättedålig på matte, så det kommer aldrig hända.

 

Vad är du idag?

 

Söker jobb och går en utbildning i en alternativ behandlingsform för häst som heter Equine Touch. Hoppas sen kunna starta upp mitt företag igen och behandla hästar med hästmassage och Equine Touch.

 

Vart vill du helst resa?

 

Jag har nog alltid velat fara till USA, men jag skulle också vilja fara till Irland och Skottland.

 

Var ser du dig själv om fem år?

 

Ja…. Får jag drömma lite, och det får jag ju, så då är jag författare, både för böcker och filmmanus, och jobbar med hästar på sidan av.

 

Rött eller vitt?

 

Vitt, om vi pratar om färg.

 

Sommar eller vinter?

 

Sommar. Sen jag köpte egen hund tycker jag bättre om vintern än jag gjort på många år, för han älskar snö. Men sommaren är bäst.

 

Skog eller hav?

 

Vet inte..Vill gärna bo vid vatten, men har för mycket fantasi så jag skulle väl inbilla mig att det finns nåt nere i vattnet… Men jag tycker det verkar mysig att bo vid vattnet, och har nu inte alls långt till älven.  Jag skulle gärna bo på landet och ha en hästgård, men vill inte bo mitt ute i skogen. Jag går gärna i skogen med hunden, eller rider, men är rädd för att träffa älg.

 

Vad gör dig ledsen?

 

Orättvisor och mobbning.

 

Vad är det bästa du vet?

 

Min familj och min hund.

 

Dom flesta har redan fått några Liebster Blog Award, men det är bloggar jag gillar och läser lite då och då, så jag väljer dom i alla fall.

 

Bokform

 

Författardrömmar

 

23 minuter

 

Vargnatts bokhylla

 

romeoandjuliet



Kommentarer
Postat av: 23 minuter

Tack för att du nominerade mig :) Jag har dock redan svarat på frågorna som du kan läsa här: http://tjugotremin.blogg.se/2013/april/liebster-blog-award.html.

Jag har förresten bott i Skottland och det är verkligen värt ett besök! Speciellt Edinburgh, det är en fin och magisk stad :)

2013-04-17 @ 12:02:05
URL: http://tjugotremin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0