Läser just nu

Just nu läser jag Genom dina ögon av Stephenie Meyer.
Jag har många gånger sagt att jag inte vill läsa boken, men efter att ha sett The Host, blev jag sugen på att göra det. Började igår och har läst ungefär en tredjedel. Början var lite seg och långdragen, men man vill ändå läsa tycker jag. Ska skriva mer utförligt när jag har läst klart boken.
 
 
 
 
 
 
Sen ska jag också läsa Hunger Games triologin, Fienden, och Det ögat inte ser av Lee Child, Alla själars natt av Deborah Harkness, och Percy Jackson; Kampen om labyrinten av Rick Riordan. Så jag har några böcker att läsa. Plus att jag har kommit in i mitt eget skrivande igen. Känns skönt att vilja läsa igen efter att ha haft en liten svacka.

Kommentarer
Postat av: Författardrömmar

Äntligen :) Och äntligen ska du läsa Hunger Games också :)

2013-04-04 @ 19:48:34
URL: http://forfattardrommar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0