Tävling - Vinn en bok av Lee Child

Jag upptäckte att jag hade två exemplar av en bok av Lee Child, så jag tänkte helt enkelt ha en tävling och lotta upp boken Hetta.
 
Jack Reachers rastlösa själ har fört honom till Texas. Efter ett oönskat mellanhavande med en polis i Lubbock bestämmer han sig för att det är klokast att lämna staden. I den dallrande, 40-gradiga sommarhettan försöker han snabbt ta sig därifrån genom att lifta. Förmodligen det sämsta sättet om man är man, 1,93 lång, kraftigt byggd, orakad och inte verkar upplagd för småprat. Det är Reachers slutsats, grundad på lång lifterfarenhet.
Han har därför inte väntat sig att någon som den unga, attraktiva Carmen ska ta upp honom. Hon är ensam och kör en stor Cadillac. Hon har en liten dotter, Ellie, och en våldsbenägen make som snart kommer ut från fängelset. Caren känner inte heller till att Ellie övervakas av okända observatörer.
Reacher har aldrig kunnat motstå en kvinna i svårigheter. Och på Carmens ranch finns det gott om den varan: lögner, fördomar, hat och död. Hennes mans familj är fientligt inställd och polisen vågar hon inte lite på. Om inte Reacher kan hjälpa henne, vem kan?
 
För att delta i utlottningen ska du göra följande;

Svara på frågan
Vilken skådespelare hade du velat se som Jack Reacher?
 
Dela tävlingen på din blogg och kommentera med en länk i det här inlägget.
 
Vinnaren dras på fredag den 6 september.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: [Anna]

Åh den boken låter ju super bra :) och jag har inte läst någon bok av Lee Child tror inte ens jag har en oläst..
Vilken skådis, jag skulle verkligen kunna tänka mig att se Colin Egglesfield i den rollen.
Här har jag skrivit om tävlingen http://bokraden.blogspot.se/2013/09/tavling-hos-nina.html

2013-09-02 @ 13:21:25
URL: http://bokraden.blogspot.com
Postat av: Jenny Johansson

Jag är med! Denna författare är helt ny för mig. Jag ser helst snygga, men överviktiga (numera), Alec Baldwin. Även om han bara är 1.80 lång så kan han hantera denna roll i platåskor och "korta" medarbetar!

2013-09-04 @ 19:08:27
URL: http://www.mrsjanne.blogg.se
Postat av: Annika Nilsson

Jag skulle vilja se vår egen Mikael Persbrandt! En fantastisk skådis. Och det är kul att lyfta fram våra egna superskådisar!

2013-09-06 @ 09:52:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0