Läser just nu

... faktiskt 2 böcker samtidigt, och båda på engelska. Jag lånade Crescendo av Becca Fitzpatrick på bibblan, fast jag inte tycker om Fallen ängel, men ger serien en chans till. Men jag tror inte jag kommer läsa fler böcker efter den här. Den är bättre än Fallen ängel, men jag kommer ändå inte riktigt in i den.
 
 
 
Den andra boken jag läser är City of Ashes. Andra boken i The Mortal Instruments. Syrran fick äntligen hem den i tisdags tror jag det var så vi har äntligen kunnat läsa den. Vi har delat på den, jag har läst när hon har varit på jobbet och hon har läst när hon kommit hem. Jag har inte kunnat läsa likamycket som hon så hon har hunnit läsa ut den.
Då det blivit så korta perioder ändå, som jag har läst, har jag inte haft samma flyt som i City of Bones, men jag gillar den och kommer nog tycka minst lika bra om den här boken när jag är färdig.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: [Anna]

City of ashes är jag SÅ sugen på att läsa!! Har mailat dig om min vinst :)

2013-10-06 @ 19:27:54
URL: http://bokraden.blogspot.com
Postat av: Elisaeth

Superfint att du vill vara med, ska först analysera din blogg noggrant, recensera den och sedan få den att passa in "bloggschemat" så är den ute på någon vecka/liknande, kontaktar dig när den finns ute! :)
Eftersom att du var femma med att kommentera inlägget så kommer du vara den femte recensionen i ordning, så det kan ta någon vecka/veckor innan det kommer upp på bloggen, hoppas att det går bra!

2013-10-08 @ 16:48:18
URL: http://bokvarg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0