Outlander

Som dom flesta säkert vet har Diana Gabaldon skrivit en serie böcker där huvudpersonerna heter Jamie och Claire. Böckerna ska bli en TV-serie och det verkar som det är 2 säsonger planerade.
Än så längre är det bara 2 roller tillsatta.  Sam Heughan som Jamie, och Tobias Menzies som Frank Randall / Black Jack Randall.
 
Båda är okända för mig, men det behöver inte vara en nackdel att det är skådespelare i en film/TV-serie som inte är jättekända.
Jag har inte läst böckerna, men min syster har, och hon älskar dom. Jag har läst små snuttar från böckerna på Facebook, och det verkar vara riktigt bra böcker, så jag ska definitivt läsa dom.
 
Serien kommer visas på STARZ och vi får hoppas att den kommer hit också.

Kommentarer
Postat av: Sara

Åh vad spännande. Den här serien ska jag hålla utkik efter!

2013-08-13 @ 18:36:39
URL: http://beasbokhylla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0