Premium Rush

 
 
 
 
Wilee är en av Manhattans 1,500 cykelbud.Han är en av dom bästa, men lever farligt. Han bromsar aldrig, och cykeln har inga bromsar. En dag blir han efterfrågad att leverera ett kuvert av den kinesiska utbytesstudenten Nima.. När han ska lämna skolområdet hejdas han av en man som vill ha kuvertet, men Wilee säger att när dom har det i väskan kan dom inte ge det till em som helst. Mannen, som visar sig vara polis, tänker inte acceptera ett nej, och gör allt för att få tag på kuvertet. Wilee börjar undra vad det är han egentligen ska leverera, och det är något mycket viktigare än han kunnat föreställa sig.För att kuvertet inte ska hamna i den korrupta polisens händer måste han ta hjälp av dom andra cykelbuden.
 
Filmen var sådär tycker jag. Inte jättedålig, men inte heller jättebra. Helt okej, men inget man måste se igen. Jag har inte sett så mycket med Joseph Gordon-Levitt som spelar Wilee, men jag gillar honom, och tycker han är bra som Wilee. Annars var det väl egentligen inget speciellt med skådespelarna tycker jag.

Kommentarer
Postat av: 23minuter

Jag tyckte oxå att filmen var sådär och verkligen inte en film jag vill se igen. Jag gillar dock Joseph Gordon-Lewitt :)

2013-04-28 @ 13:32:43
URL: http://tjugotremin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0