Burlesque

 
 
The Burlesque Lounge har sett sina bästa dagar och hotas av nedläggning. Ägarinnan Tess är föredetta dansös och klubben är hennes allt. Nu jagas hon av skulder och en affärsman som vill köpa klubben.
Ali är less på småsadslivet och flyttar till LA. Hon vill jobba på klubben men får först nej. Sen får hon jobba som servitris, men hon vill helst av allt själv stå på scenen. Så får hon äntligen chansen och blir klubbens huvudattraktion.
 
Jag och min syster såg filmen igår och jag tycker den var riktigt bra faktiskt.  Jag tycker Christina Aguilera var riktigt bra. Och jag gillar att även om Ali tror på sig själv, så blir det inte för mycket, och hon är lätt att tycka om.  Jag gillar också Cam Gigandet som Jack..
Jag gillar relationen mellan Ali och Jack, även om det väl är lite förutsägbart. men det blir lite rolig ibland.
Helt klart en film jag kan tänka mig se igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0