Just nu läser jag...

Dödligt virus av Clive Cussler. Jag tror att jag kanske läst den förut. jag har lite dålig koll på vilka av hans böcker jag läst faktiskt, då det börjar vara ganska många. Och jag gillar av nån andledning böckerna om Dirk Pitt mer, vet inte om det är för att jag började med dom. Dödligt virus är en av böckerna i serien om juan Cabrillo. Började läsa för ett tag sen, sen blev det en anna Clive Cussler bok som jag lånat på biblioteket och behövde läsa innan den skulle lämnas igen. Lånade om den 2 gånger, men läste nästan inget. Kom inte riktigt in i den och läste andra böcker istället, men ska nog låna den nån mer gång längre fram.
Dödlgt virus har jag inte riktigt kommit in i än, men det är nog en rätt bra bok. Jag gillar Clive Cusslers böcker, men ibland har jag lite svårt med början, och så är det lättare sen när man kommit en bit in i boken. inte för att det inte är bra skrivet eller en bra historia, för det är det. det går bara lite trögt ibland.
 
 
Missa inte tävlingen som jag har här  på bloggen där du kan vinna den kompletta DVDboxen av serien Battlestar Galactica.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Sv: Du borde verkligen läsa den på engelska också :)
Hur kunde du glömma det? Fast det är ju bra att du har upptäckt den igen och gillar den :)

2013-04-12 @ 22:17:02
URL: http://boktjejen.devote.se
Postat av: Johanna

Sv: Jag hade också först tänkt köpa med filmomslaget när jag såg den i tre bokhandlar efter varandra men den kostade över 100 kr. Så jag bestämde för att beställa den när jag kom hem istället och då blev det med originalomslaget :)

2013-04-14 @ 12:36:15
URL: http://boktjejen.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0